universitetet

jag trivs inte i den här världen

alla kan latin här

det är inte därför jag inte trivs jag vet inte jag tror att det är för att jag aldrig lyckats undly det här med kroppar

och även om många skriver om skolan så skriver ingen om universitetet, de säger att det är befrielse

men det är också hets och galenskap

och alla kan latin. bilder på döda män

i salar

pojkar som pratar med lundänsisk skånska

en enorm ensamhet över oss som söker svar i de här salarna

här finns inte ens en fråga

bara språk

Kommentera

