smuts

Om någon

kommer hem till mig

ligger med mig

viskar, söta ord

smeker,

mina snygga bröstvårtor

tittar på mina utslag som om

de vore hemligheter

blir knullad av mig,

tills jag oftast kommer

drar upp byxorna (besviket?)

knäpper gylfen

slutligen

tvättar sig

förbereder ett avsked

ser den då

mitt igentäppta handfat

könshåren

den tvättar av

röda tandkrämsfläckar lagringar av blod och mint

hår och smink

ser den översvämningen

som långsamt närmar sig

dens distinkta händer

och tänker

allt detta äckel

har jag en gång

älskat?

Kommentera

