Vita

När de hånglat upp mig och sagt att jag e cool, slutar det inte sällan med

att de skamset närmar sig min avgrund och

viskar baby, berätta om ditt första förräderi

 

och jag vet

att det är över

språket

är inte gränslöst för mig

jag

har antifascistiska skyddsvallar

runt mina nederlag

 

det är den enda berättelsen

jag inte kan berätta

 

När du

ber mig böla

begär du för mycket

 

Jag vill

inte att jag

är naken när det händer

vill

att det sker på Ica

alltmedan du sträcker dig

efter min näring

Kommentera

